Taichi Panda mod apk v2.19 hack+Data terbaru 2016

Download Taichi Panda mod apk v2.19 hack+Data terbaru - Seperti biasa setelah sebelumnya saya sudah share banyak macam game android dengan genre yang berbeda-beda dan juga keseruan yang sangat keren abis,pada kesempatan kali ini saya akan bagikan sebuah game Taichi Panda mod online dimana permainan ini bisa kalian mainkan harus tehubung dengan internet.Sebelumnya saya akan memberikan sebuah informasi mengenai sang pengembang dan informasi yang lainnya mengenai game Taichi Panda mod APk Unlimited Mana.

Taichi Panda mod merupakan sebuah game yang sudah mengelami moded atau modifikasi tanpa harus menghilangkan karakter khusus dari game aslinya,dimana didalam versi mod ini seperti yang sudah katakan di artikel sebelumnya.Taichi Panda Apk Mod ini sendiri menceritakan keberadaan suatu pulau yang bernama Avzar yang sudah rapuh,dimana pulau tersebut para penduduk atau warganya rata-rata menderita akibat penjajahan yang berawal dari peperangan yang tidak pernah berakhi dari salah satu kelompok yang bernama kaum tirani.Segara mainkan game Taichi Panda mod ini untuk membantu penduduk pulau avzar lepas dari penderitaan dan updagrade level ke yang lebih tinggi untuk menghadapi musuh yang musuh yang lebih kuat lagi.

Taichi Panda MOD APK Versi Terbaru The Description :

The Journey Begins 
Snatch your sword and fight crowds of insane animals, otherworldly puzzles, and evil phantoms on an activity filled voyage to wind up a definitive legend! Demonstrate you have what it takes in a ridiculous and exciting activity experience MMO rendered with PC amusement quality 3D design and full-body movement catch innovation. 

Cut Through Opponents 
Genuine power exists in, unleash your saint and battle through to endlessness! Fight through extraordinary levels using cutting edges, enchantment, and clench hands to bash adversaries into insensibility with a fun, quick paced activity battle framework. Ace the extraordinary aptitudes of 6 particular saints to thrashing foes and turn into a definitive champion of Avzar! 

Find Powerful Gear 
Develop an intense saint through quality and crafty in a RPG experience! Gather and redesign adapt, aptitudes, pets and mounts to expand your strength and open your inward potential. Do you have what it takes to end up a Taichi Legend? 

Fight Online and Rule the Land 
Participate in online PvP and center with different players! Go up against intense supervisors, and turn into a saint close by partners in Team Instances. Fight in the field, join Guilds for online Guild rivalry and center, or enter the shred in 25v25 Battle Royale PvP. Catch domain in Warpath, and ascend to the top in group field PvP League!

Screenshot :

http://www.downloadmodapkpro.com/2016/10/download-taichi-panda-mod-apk-hack-data.html

http://www.downloadmodapkpro.com/2016/10/download-taichi-panda-mod-apk-hack-data.html

http://www.downloadmodapkpro.com/2016/10/download-taichi-panda-mod-apk-hack-data.html

http://www.downloadmodapkpro.com/2016/10/download-taichi-panda-mod-apk-hack-data.html

YANG BARU

  1. New pet added - Verney
  2. New pet enhancement - Master Mao and Earth Guardian
  3. New team instance - Land of Hermit
  4. New cross-server battle mode added - Edge of Survival
  5. New talisman added - Red Dragon Baby
  6. New double-seat mount added - Steam Motorcycle
  7. New demigod added to raise - Qilin
  8. Wing transformation function and wing inset with runes unlocked

Link Download


Taichi Panda mod apk v2.19 hack+Data terbaru 2016
/ Mirror

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Taichi Panda mod apk v2.19 hack+Data terbaru 2016"

Posting Komentar

Silahkan masukkan komentar sobat, demi kemajuan blog http://www,downloadmodapkpro.com/

Bebas tapi sopan ya..:D